Data publikacji strony internetowej: 2024.12.20
Data ostatniej aktualizacji strony internetowej: 2024.12.20
Stan dostępności cyfrowej
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Powodem są następujące niezgodności:
- nie wszystkie treści nietekstowe przedstawione użytkownikowi posiadają swoją tekstową alternatywę,
- napisy rozszerzone nie są dołączone do wszystkich nagrań audio w multimediach zsynchronizowanych (dźwięk i obraz),
- nie jest zapewniona alternatywa dla mediów opartych na czasie lub audiodeskrypcję dla nagrań wideo w multimediach zsynchronizowanych (dźwięk i obraz),
- nie jest zapewniona audiodeskrypcja dla wszystkich nagrań wideo w multimediach zsynchronizowanych (dźwięk i obraz),
- na niektórych podstronach serwisu jest nieprawidłowa struktura nagłówków,
- zdarzają się niejednoznaczne odnośniki ze względu na brak opisów alternatywnych,
- w serwisie występują treści w języku innym niż zdefiniowany główny w znaczniku,
- możliwy jest brak jasnej informacji o otwarciu linków w nowym oknie.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Data sporządzenia deklaracji: 2024.12.20
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2024.12.20
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny, którą przeprowadzili pracownicy Urzędu Gminy w Skarbimierzu.
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych. Oprócz standardowych skrótów klawiszowych dodaliśmy szybkie przejście do wyszukiwarki za pomocą skrótu „Ctrl (CMD)+K”.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej lub zamieszczonych na niej treści prosimy zgłaszać na adres e-mail ug@skarbimierz.pl, lub telefonicznie +48 77 404-66-00.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
W takim żądaniu prosimy podać:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe,
- dokładny adres podstrony, na której opublikowano niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis problemu i propozycję, jak go rozwiązać.
Na żądania zapewnienia dostępności odpowiadamy w ciągu 7 dni. Jeżeli w tym czasie nie zapewnimy dostępności strony lub jej elementów, poinformujemy o tym osobę wskazaną w żądaniu. Wskażemy też nowy termin załatwienia sprawy lub zaproponujemy alternatywny sposób dostępu do tych treści, w zakresie wskazanym w żądaniu.
Jeżeli w ocenie osoby, która występuje z żądaniem, nasza reakcja, sposób zapewnienia dostępności lub zaproponowany dostęp alternatywny będą niewłaściwe, ma ona prawo złożyć skargę.
Skargi prosimy kierować do Wójta Gminy Skarbimierz:
- pisemnie lub w biurze podawczym (w godz. 7.15 – 15.15) – na adres:
Urząd Gminy Skarbimierz
ul. Parkowa 12
49-318 Skarbimierz, - pocztą elektroniczną – na adres ug@skarbimierz.pl,
- przez system ePUAP,
- telefonicznie – na nr +48 77 404-66-00,
- skargi i wnioski można składać także ustnie – do protokołu, który w czasie spotkania sporządza pracownik Biura Ministra.
Można też skontaktować się z Biurem Rzecznika Praw Obywatelskich i zwrócić się do Rzecznika, aby podjął interwencję w danej sprawie.
Dostępność architektoniczna
Adres siedziby
Urząd Gminy Skarbimierz
ul. Parkowa 12
49-318 Skarbimierz
Do budynku prowadzą 2 wejścia oznaczone.
Przed budynkiem są 2 miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
W budynku nie ma pętli indukcyjnych.