- Urząd Gminy Skarbimierz - https://skarbimierz.pl -

Przetarg na udzielenie i obsługę kredytu bankowego

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.skarbimierz.pl [1]

Skarbimierz: Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 2 500 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego Gminy Skarbimierz na 2013 rok, w tym na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.
Numer ogłoszenia: 36979 – 2013; data zamieszczenia: 11.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skarbimierz , ul. Parkowa 12, 49-318 Skarbimierz, woj. opolskie, tel. 077 4046600.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 2 500 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego Gminy Skarbimierz na 2013 rok, w tym na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest udzielenie kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetowego Gminy Skarbimierz na 2013 rok, w tym na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań na następujących warunkach: a)przeznaczenie kredytu : pokrycie planowanego deficytu budżetowego Gminy Skarbimierz na 2013 rok, w tym na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań. kwota kredytu: 2 500 000,00zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych ),.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2022.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów związanych z przekazywaniem środków pieniężnych z rachunku bankowego na rachunek budżetu gminy. 2.zamawiający będzie wymagał zagwarantowania w umowie następujących warunków a.płatności rat kapitałowych i odsetkowych będą realizowane zgodnie z zaktualizowanym harmonogramem spłat stanowiącym integralną część umowy, b.odsetki będą liczone od faktycznie wykorzystanego kredytu c.płatność rat kapitałowych w terminach, o którym mowa w pkt. a) może ulec przesunięciu, pod warunkiem złożenia przez Zamawiającego pisemnego wniosku o odroczenie płatności o czas oznaczony. Wniosek powinien być złożony w banku najpóźniej na 10 dni przed terminem płatności raty kapitałowej. Oznaczony czas przesunięcia płatności raty kapitałowej nie może wykraczać poza termin obowiązywania umowy. Niespłacona rata kapitałowa wchodzi w skład niespłaconej części kapitału i jest oprocentowana na niezmienionych zasadach określonych w ofercie i umowie. Po każdorazowym przesunięciu terminu raty kapitałowej bank dokona stosownego przeliczenia tabeli spłaty rat kapitałowych i odsetkowych, stosownie do treści wniosku Zamawiającego o odroczeniu terminu płatności. Z tytułu wyżej wymienionych czynności opisanych w niniejszym punkcie bank nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat ani prowizji, d.w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu spłaty kredytu o czas oznaczony. Powyższa zmiana wymaga formy pisemnej i może być dokonana jedynie przed upływem okresu kredytowania określonego w umowie. Z tytułu przedłużenia terminu spłaty kredytu oprocentowanie kredytu będzie naliczane na zasadach zaproponowanych w ofercie, Z tytułu przesunięcia terminu spłaty wykonawca nie będzie pobierał żadnych opłat i prowizji. e.zamawiający zastrzega możliwość spłaty kapitału przed upływem okresu kredytowania, jak również możliwość spłaty kapitału w ratach i terminach innych niż wynikających z harmonogramu spłat. Wcześniejsza spłata kapitału wymaga uprzednio złożenia przez Zamawiającego pisemnego zawiadomienia z 10 dniowym wyprzedzeniem do wykonawcy. Wykonawca dokona stosownego przeliczenia spłaty rat kapitałowych i odsetkowych, stosownie do treści wniosku złożonego przez Zamawiającego. Za powyższą czynność wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji. f.bank nie będzie pobierał w związku z realizacją niniejszego zamówienia jakichkolwiek dodatkowych opłat lub prowizji poza określonymi w treści oferty.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:www.skarbimierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Skarbimierz,pok.nr.14 , Skarbimierz -Osiedle ul.Parkowa 12..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Skarbimierz,pok.nr.15 , Skarbimierz -Osiedle ul.Parkowa 12..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Do pobrania:
1. Niniejsze zamówienie [2]
2. SIWZ [3]
3. SIWZ (nowa wersja! – zmiana 12.03.2013) [4]
4. Zapytania i odpowiedzi (19-03-2013) [5]
5. Zapytania i odpowiedzi (19-03-2013) [6]
6. Zapytania i odpowiedzi (19-03-2013) [7]
7. Zapytania i odpowiedzi (20-03-2013) [8]
8. Zapytania i odpowiedzi (21-03-2013) [9]
9. Zawiadomienie oferenta o wygranym przetargu [10] (09-04-2013)
10. Zawiadomienie oferentów o wynikach przetargu [11] (09-04-2013)