Ogłoszenie nr 510137531-N-2020 z dnia 28-07-2020 r.
Gmina Skarbimierz: Przebudowa drogi gminnej nr 102019 O- ul. Pępicka

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 548898-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540109098-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Skarbimierz, Krajowy numer identyfikacyjny 53051770900000, ul. ul. Parkowa  12, 49-318  Skarbimierz, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 046 600, e-mail ug.skarbimierz@pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.skarbimierz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej nr 102019 O- ul. Pępicka
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
RI.271.6.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest : Przebudowa drogi gminnej nr 102019 O- ul. Pępicka Droga gminna nr 102019 zaplanowana do przebudowy zlokalizowana jest w Gminie Skarbimierz. Przewidywany do przebudowy odcinek drogi o długości 2530 mb jest w złym stanie technicznym. Występują liczne spękania, deformacje i wykruszenia nawierzchni jezdni. Na całym odcinku, jezdnia jest ograniczona ścieżką rowerową przylegającą bezpośrednio do istniejącej jezdni. Na krótkim odcinku ścieżka biegnie w niewielkiej odległości od istniejącej jezdni. Odwodnienie jezdni jest bezpośrednio do gruntu lub rowu który występuje w formie zanikowej. Aby droga spełniała warunki bezpiecznej eksploatacji należy niezwłocznie wykonać przebudowę drogi polegającą na naprawie nawierzchni drogi, oczyszczeniu przepustów pod zjazdami z drogi, remont i konserwacja skarp istniejących rowów. • Istniejąca szerokość pasa drogowego w liniach rozgraniczających od 9,00m do 20m • Szerokość jezdni – 7,00 m • Droga przeważnie biegnąca wzdłuż terenu równinnego w części po obu stronach rowy odwadniające( w większości w formie zanikowej) • Droga w części otoczona jest zabudowaniami w pozostałej terenami zielonymi • Pobocze obustronne ok. 1,50-2,50 • Istniejące wjazdy posiadają nawierzchnię utwardzoną Szczegółowy zakres warunków realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 1. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, przedmiotem zamówienia, istotnymi postanowieniami umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne dla sporządzenia oferty. Zakłada się, że Wykonawca uwzględnił w ofercie dane udostępnione przez Zamawiającego. Całość robót przewidywanych do wykonania będzie odbywała się w obrębie istniejącego pasa drogowego. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji miejsca realizacji zadania i jego otoczenia w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, na własny koszt i ryzyko wszystkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy, przy czy Zamawiający nie przewiduje spotkania wyjaśniającego, ani wizyty na miejscu realizacji zadania. Koszty odwiedzenia miejsca budowy poniesie Wykonawca. 2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wyjaśnienie: Materiał „równoważny” - znaczy o takich samych parametrach lub lepszych. 3. Wymaga się aby osoby, które będą wykonywały roboty budowlane były zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Przed przystąpieniem do realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się przedstawić wykaz osób, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia, a na żądanie Zamawiającego okaże umowy o pracę. Zamawiający może odstąpić od tego wymogu, jeżeli Wykonawca wykaże, że nie zostały spełnione przesłanki do zatrudnienia tych osób na podstawie stosunku pracy wynikających z kodeksu pracy. 4. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 5. Zamówienia uzupełniające nie przewiduje się. 6. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji to 36 miesięcy – kryteria oceny ofert. 7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 9. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 10. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych. 11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 12. Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty kosztorysu uproszczonego z wartościami netto dla każdej pozycji kosztorysu którego brak będzie skutkował wykluczeniem z postępowania
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233252-0

Dodatkowe kody CPV: 45233251-3, 45233162-2, 45233223-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 2421262.57
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2978152.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2978152.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4600200.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  przetargu nieograniczonego  na podstawie art. 39  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wybrano ofertę firmy Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Sp. z o.o. 49-300 Brzeg ul. Oławska 26a. Wybrano ofertę najkorzystniejszą, która spełnia wszystkie warunki i wymagania stawiane przez zamawiającego. Wybrana oferta w w/w postępowaniu otrzymała 100,00 pkt.